INFORMACJA 49/2018
03.10.2018
Dot. realizacji wniosków o wydanie świadectwa kierowcy
Warszawa, 3 października 2018 r.
Informujemy, że wszystkie wnioski o wydanie świadectwa kierowcy rozpatrywane są w tym samym terminie według kolejności chronologicznej, decydującą jest data wpływu do urzędu bez względu na tryb ich złożenia - osobiście na Sali Obsługi Klienta, na Biurze Podawczym, drogą elektroniczną przez stronę biznes.gov lub korespondencyjne (pocztą polską lub kurierem).
Wiążące dla strony jest urzędowe potwierdzenie złożenia wniosku lub zwrotne potwierdzenie wpływu do urzędu korespondencji nadanej pocztą lub kurierem.
Status realizacji wniosków można także sprawdzać pod linkiem:
http://www.gitd.gov.pl/dla-przedsiebiorcow/sprawdz-swoje-dane
do logowania potrzebne są następujące dane:
1. Numer NIP przedsiębiorstwa
2. Numer Teczki - znajduje się na każdym rachunku wystawianym przy wydaniu uprawnienia
3. Numer blankietu licencji - numer znajduje się w dolnym rogu licencji którą posiadacie Państwo w przedsiębiorstwie.
Przedmiotowa informacja ma charakter pomocniczy. Brak informacji nie jest równoznaczny z faktem, że sprawa nie jest prowadzona.
W przypadku gdy złożony wniosek wymaga uzupełnienia (np. skan orzeczenia lekarskiego, potwierdzenie płatności ubezpieczenia społecznego lub zezwolenie na pracę) prosimy o przesyłanie skanów brakujących dokumentów na skrzynkę: swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl podając w tytule numer NIP oraz numer wniosku.
Biuro ds. Transportu Międzynarodowego przypomina o konieczności prawidłowego wypełniania wniosków.
Prosimy o czytelne wypełnianie właściwych druków zgodnie z treścią wskazaną w rubrykach.
Złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku oraz skompletowanie wszystkich załączników przyspiesza proces jego realizacji.
- Ostatnia modyfikacja:
- 25.08.2021 10:01 administrator gov.pl
- Pierwsza publikacja:
- 25.08.2021 10:01 administrator gov.pl