W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA 5/2022

24.01.2022

Ograniczenia dostępu do Sali Obsługi Klienta GITD, Biura podawczego oraz dodatkowy czas obsługi infolinii

Na podstawie § 22 ust. 1 rozporządzenia  Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861, z późn. Zm.) od dnia 24 stycznia 2022 roku do dnia 28 lutego 2022 r. podjęto decyzję o ograniczeniu dostępu interesantów do Sali Obsługi Klienta.


Sala Obsługi Klienta otwarta będzie w zakresie przyjmowania wszelkich wniosków (tj. licencje, świadectwa kierowcy, zezwolenia itd., skrzynka podawcza urzędu) w godzinach 8:30 - 11:30 oraz 12:30-14:30.


Składanie wniosków polegać będzie wyłączenie na ich przyjęciu do wystawionych opisanych skrzynek (bez potwierdzania daty przyjęcia i bez rozpatrywania). Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej. Prosimy o precyzyjne opisywanie wpłat. W przypadku zezwoleń zagranicznych zostaną Państwo poinformowani telefonicznie o wysokości wymaganej wpłaty, w związku z powyższym prosimy o podawanie numeru kontaktowego w formularzu zamówienia.


W związku z powyższym na Salę Obsługi Klienta w godzinach otwarcia jednorazowo wpuszczana będzie 1 osoba do złożenia wniosku oraz 1 osoba celem uiszczenia opłaty w opłatomacie.


ODBIORY ODYWAĆ SIĘ BĘDĄ POPRZEZ OPERATORA POCZTOWEGO LUB PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ. W przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy przesłać informację drogą e-mailową. W uzasadnionych przypadkach niecierpiących zwłoki istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu z pracownikiem wizyty drogą mailową.


Zalecamy składanie wniosków poprzez portal www.biznes.gov.pl oraz za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej. 


Wnioski dotyczące wymiany taboru, zmiany nr rejestracyjnego pojazdu czy zmiany prawa dysponowania pojazdem można składać również za pośrednictwem poniżej wymienionych skrzynek e-mailowych.
Informacji udzielamy drogą e-mailową oraz poprzez infolinię:

1)    świadectwa kierowców:
swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl
2)    licencje wspólnotowe: przewóz rzeczy:
licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl;
przewóz osób:
licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;
3)    licencje w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób:
licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;
4)    zezwolenia zagraniczne/formularze podróży/certyfikaty:
zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl;
5)    potrzeby własne :
potrzeby.wlasne.btm@gitd.gov.pl;
6)    infolinia Biura ds. Transportu Międzynarodowego - 22 220 43 11 – od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00 (w okresie 1.02-28.02.2022 r. od 9:00 do 15:00), natomiast informacja automatyczna jest dostępna całodobowo.  

Biuro Podawcze GITD
Od dnia 24 stycznia do 28 lutego 2022 r. dokumenty na Biuro Podawcze GITD należy składać wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym, tj. do oklejonego plastikowego pojemnika (bez potwierdzania daty wpływu i sprawdzania kompletności składanych dokumentów), w pomieszczeniu Sali Obsługi BTM na parterze budynku, przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Dokumenty można składać do wyznaczonego pojemnika od poniedziałku do piątku 
w godzinach 8:30 – 11:30 oraz 12:30-14:30.

W przypadku pytań dotyczących zakresu działania Biura Podawczego GITD, prosimy o kontakt telefoniczny, pod nr: 22 220-44-26.

{"register":{"columns":[]}}