IZDM Informacja o wymianie taboru/ zmianie numeru rejestracyjnego/zmianie prawa dysponowania pojazdem
Od dnia 13.06.2022 druk IZDM zastępuje druk IZDP dla pojazdów o DMC powyżej 2,5t do 3,5t.
Zmiana druków jest wyłącznie stylistyczna (poprawki opisowe) i nie wpływa na poprawność złożenia dokumentów.
I. Wykaz dokumentów
- Informacja o wymianie taboru/zmianie numeru rejestracyjnego/zmianie prawa dysponowania (wniosek IZDM).
- Wykaz pojazdów (załącznik WPCM).
II. Złóż wniosek przez internet
Wypełniony i podpisany wniosek wyślij w formie elektronicznej (skan) na adres:
- licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl - dla przewozu rzeczy
III. Opłaty
- Wniosek jest bezpłatny.
IV. Adres do przesłania dokumentów
Wniosek należy przesyłać na adres:
GITD - Biuro ds. Transportu Międzynarodowego
Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
V. Dla pełnomocników
Informacje dot. opłat administracyjnych i pełnomocnictw znajdą Państwo w:
>> INFORMACJA 39/2020 <<
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Centrum Obsługi Podatnika, ul. Obozowa 57, 01-161 Warszawa
Nr 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070
Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską.
Materiały
Wniosek IZDMIZDM.pdf 0.13MB WYKAZ POJAZDÓW - CIĘŻAROWY WPCM
formularz_wpcm_2024_07_24.pdf 1.43MB