W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ograniczenia w przyjmowaniu interesantów w GITD na Sali Obsługi Klienta Al. Jerozolimskie 94

11.03.2020

Od 12 marca 2020 roku do odwołania wprowadzone zostaną ograniczenia w funkcjonowaniu Sali Obsługi Klienta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 94. Sala otwarta będzie w zakresie przyjmowania wszelkich wniosków (tj. licencje, świadectwa kierowcy, zezwolenia itd.) w godzinach 8:30 - 10:15 natomiast w zakresie wydawania uprawnień w godzinach 13:15 – 15:00.

Składanie wniosków polegać będzie wyłączenie na ich przyjęciu (bez rozpatrywania).
W związku z powyższym prosimy o posiadanie kserokopii składanych wniosków celem potwierdzenia ich złożenia. Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej.

Wydawane będą jedynie uprawnienia, których status na stronie internetowej GITD http://infomat.gitd.gov.pl/ widnieje jako GOTOWY DO WYDANIA. Na Sali Obsługi Klienta nie będą udzielane informacje o statusach wniosków.

ZEZWOLENIA ZAGRANICZNE NA PRZEWÓZ RZECZY/ FORMULARZE PODRÓŻY

Wpłaty należy dokonać na konto nr: 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000 Główny Inspektorat Transportu Drogowego, 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie 94 W tytule przelewu należy bezwzględnie podać numer NIP i wskazać czego dotyczy opłata np. za wydanie zezwoleń zagranicznych.

Zalecamy korzystanie z opcji przesyłek kurierskich.

Na stronie internetowej www. gitd.gov.pl dostępna jest informacja o procedurze zamawiania zezwoleń kurierem.

Osobiste zamawianie i odbiór zezwoleń/formularzy realizowane będzie przy zastosowaniu poniższych reguł:

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Osoby zamawiające zezwolenia/formularze podróży muszą posiadać ze sobą DRUK na którym należy wskazać rodzaj, liczbę zamawianych zezwoleń/formularzy oraz dane kontaktowe osoby odbierającej zezwolenia/formularze.

Drogą telefoniczną, osoba zamawiająca zostanie poinformowana o wysokości wymaganej wpłaty.

Potwierdzenie wpłaty można przesłać na adres e-mail zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl lub posiadać przy sobie w momencie odbioru zezwoleń.

Przypominamy, że zasady określające pobór poszczególnych rodzajów zezwoleń określone są wRegulaminie podziału zezwoleń dostępnym na stronie internetowej www.gitd.gov.pl

ODBIÓR ZEZWOLEŃ

Osoby odbierające po raz pierwszy zezwolenia dla danej firmy muszą posiadać ze sobą upoważnienie w oryginale (wzór upoważnienia) oraz dokument tożsamości.

Brak upoważnienia uniemożliwi odbiór zezwoleń.

Potwierdzenie wpłaty można przesłać na adres e-mail zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl lub posiadać przy sobie w momencie odbioru zezwoleń.

CERTYFIKATY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE PRZEZ POJAZD ODPOWIEDNICH WYMOGÓW BEZPIECZEŃSTWA LUB WARUNKÓW DOPUSZCZENIA DO RUCHU.

Informacja o nadanym numerze wniosku będzie przekazywana na wskazany na wniosku adres e-mail lub numer telefonu.

Składanie wniosków polegać będzie wyłączenie na ich przyjęciu (bez rozpatrywania).
W związku z powyższym prosimy o posiadanie kserokopii składanych wniosków celem potwierdzenia ich złożenia. Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej.

Jednocześnie informujemy, że na Salę Obsługi Klienta jednorazowo wpuszczanych będzie 15 osób do złożenia wniosku/odebrania uprawnienia oraz 5 osób celem uiszczenia opłaty w opłatomacie.

Mając na uwadze powyższe rekomenduje się składanie wniosków poprzez portal biznes.gov.ploraz za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej. Ponadto w przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy przesłać informację drogą e-mailową.

{"register":{"columns":[]}}