Wstrzymano bezpośrednią obsługę interesantów w CANARD oraz w delegaturach terenowych
12.03.2020
Z powodu zagrożenia rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS CoV-2 od godz. 10:00 12 marca 2020 r. do odwołania wstrzymano obsługę interesantów, zgłaszających się do siedziby CANARD przy ul. Przyczółkowej 109 a oraz do delegatur terenowych. Informacje w sprawie naruszeń zarejestrowanych przez system CANARD, będą udzielane telefonicznie pod numerem 22 22 04 500.
W celu podniesienia efektywności działania infolinii (22 22 04 500), zwiększona została liczba obsługujących ją pracowników. Istnieje również możliwość skorzystania z elektronicznego biura obsługi klienta, zarówno dla osób fizycznych jak i prawnych. Za pośrednictwem platformy e-BOK można złożyć oświadczenie w sprawie, poprzez wypełnienie formularza elektronicznego. Proces rejestracji wymaga posiadania profilu zaufanego na platformie e-PUAP lub elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku osób fizycznych rekomendujemy założenie profilu zaufanego, który jest bezpłatny i przyjazny użytkownikowi. Wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące zarówno rejestracji, jak i zarządzania kontem znajdą Państwo na stronie https://ebok.canard.gitd.gov.pl/ebok/web/portal/logowanie