W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl

Data publikacji strony internetowej: 2012-07-01.

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-07-06.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • brak alternatywy dla treści nietekstowych (filmy, nagrania dźwiękowe, obrazy fotograficzne, grafiki i infografiki);
  • na stronie występują elementy o niewystarczającym minimalnym kontraście.

Oświadczenie sporządzono dnia 2021.07.20 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pan Marek Matecki: tel. 22 185 53 63; email: dostepnosc.cyfrowa@lasy.gov.pl). Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Gospodarstwo Rybackie Krogulna,ul. Stawowa 3, 46-034 Krogulna

Siedziba Gospodarstwa Rybackiego Krogulna mieści się na terenie Nadleśnictwa Kup w jednym budynku.

Budynek posiada dwie kondygnacje użytkowe, w budynku może przebywać 20 osób jednocześnie. Standardowe godziny przebywania pracowników na terenie budynku to godziny 07:00 – 15:00.

Wejście główne do siedziby znajduje się od strony parkingu, usytuowane jest na poziomie trzech schodków przed drzwiami głównymi. Wyjście z budynku następuje tymi samymi drzwiami co wejście.

Przed wejściem brak podjazdu dla wózków osób niepełnosprawnych. Wejście główne prowadzi do holu oraz poszczególnych biur Gospodarstwa. Goście są przyjmowani oraz doprowadzani na miejsce spotkania przez osobę, z którą byli umówieni.

Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu przed siedzibą Gospodarstwa. Przed budynkiem jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych.

Poruszanie się osób niepełnosprawnych po budynku możliwe jest tylko na poziomie "0" . Nie ma możliwości poruszania się przez osoby niepełnosprawne na pierwszej kondygnacji.

Drzwi i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 95 cm, umożliwiającą skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej. Korytarz przebiegają na jednym poziomie przez długość całego piętra.

Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów. W budynku brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Jest również dostępna toaleta dla gości z wejściem od zewnątrz z poziomu zero bez stopni.

W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym. Po budynku można poruszać się z psem asystującym.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników posługujących się tylko językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazane jest kontakt telefoniczny na nr +48774693046 lub e-mailowo na adres grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl

 

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021 GR Krogulna
Rport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_2021​_GR​_Krogulna.pdf 2.36MB
{"register":{"columns":[]}}