W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

zapytanie ofertowe - "wykonanie instalacji zintegrowanego systemu monitoringu na obiekcie stawowym Turawa

  • Data rozpoczęcia: 12.07.2023
  • Data zakończenia: 20.07.2023

Materiały

zapytanie ofertowe - Wykonanie instalacji zintegrowanego systemu monitoringu na obiekcie stawowym Turawa
Zapytanie​_ofertowe​_12072023.pdf 0.49MB
Formularz ofertowy
Forzmularz​_ofertowy​_12072023.pdf 0.35MB
Oświadczenie 12.07.2023
Oświadczenie​_-​_zał​_nr​_1.pdf 0.32MB
wzór umowy 12.07.2023
wzór​_umowy​_12072023.pdf 0.73MB
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej 24.07.2023
zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej.pdf 0.28MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.07.2023 12:40 Wojciech Preuhs
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Preuhs
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
zapytanie ofertowe - "wykonanie instalacji zintegrowanego systemu monitoringu na obiekcie stawowym Turawa 2.0 24.07.2023 12:07 Wojciech Preuhs
zapytanie ofertowe - "wykonanie instalacji zintegrowanego systemu monitoringu na obiekcie stawowym Turawa 1.0 12.07.2023 12:40 Wojciech Preuhs

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}