5-7 czerwca odbyła się kolejna edycja hackatonu HackYeah.
Pula nagród w HackYeah Online: Summer Edition wynosiła ponad 180 000 złotych. W Hackatonie uczestniczyło niemal 100 mentorów i mentorek, którzy pomagali drużynom.
Drużyny proponowały rozwiązania w sześciu kategoriach:
-
Opracowanie narzędzia wykrywającego nieregularności oraz oszustwa w ścieżce leczenia pacjenta ze zdiagnozowanym nowot worem. Autorem wyzwania było Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, a pula nagród wyniosła 20 000 złotych.
-
Zaproponowanie pomysłów na zwiększenie zaangażowania i uwagi użytkowników w grach używanych do edukacji, dzielenia wiedzy i organizowania spotkań. Autorem wyzwania był GovTech Polska, a pula nagród wyniosła 20 000 złotych.
-
Zaproponowanie narzędzi i pomysłów na utrzymanie zaangażowania podczas zdalnych spotkań w pracy. Autorem wyzwania był GovTech Polska, a całkowita pula nagród wynosiła 20 000 złotych.
-
Opracowanie oprogramowania, które będzie używane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego do wykrywania oszustw finansowych poprzez analizowanie zawartości stron internetowych. Autorem wyzwania był Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, a pula nagród wyniosła 30 000 złotych.
-
Stworzenie aplikacji, która poinformuje podróżnych o obostrzeniach związanych z sytuacją epidemiologiczną na Słowacji i w Polsce oraz powiadomi o nowych ogniskach wirusa. Autorem wyzwania było Asseco, a pula nagród wyniosła 10 000 euro.
-
Stworzenie rozwiązań, projektów i narzędzi, które wspomogą przedsiębiorstwa w trakcie pandemii. Autorem wyzwania był Bank Gospodarstwa Krajowego, a pula nagród wyniosła 50 000 złotych.
Podsumowanie:
Kategoria GAMING
Zwycięzca: Corona of Kings
Finaliści:
1. Fantasy Scrum Board
2. BRUH
Kategoria: ENGAGEMENT DURING ONLINE MEETINGS
Zwycięzca: Summario
FInaliści:
1. Mingle – The Group Video Call
2. Transcriber