W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sygnaliści

Zgłoszenia wewnętrzne naruszenia prawa w Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie mogą być dokonywane:

· ustnie podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego, na wniosek sygnalisty zgłoszony telefonicznie, na piśmie lub osobiście, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania osobie upoważnionej informacji o zamiarze dokonania takiego zgłoszenia,

· pisemnie w postaci elektronicznej na adres e-mail: sygnalista.gsse.warszawa@sanepid.gov.pl,

· pisemnie w postaci papierowej na adres: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, ul. Komitetu Obrony Robotników 49, 02-146 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie naruszenia prawa”.

Rekomendowany wzór formularza zgłoszenia naruszenia prawa znajduje się poniżej, przy czym nie ma obowiązku składania zgłoszeń z jego użyciem.

Materiały

Formularz zgłoszenia naruszenia prawa
Formularz​_zgłoszenia​_naruszenia​_prawa.docx 0.06MB
Formularz zgłoszenia naruszenia prawa
Formularz​_zgłoszenia​_naruszenia​_prawa.pdf 0.28MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.10.2024 07:49 Adam Bober
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Polanowska / Adam Bober
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sygnaliści 1.0 24.10.2024 07:49 Adam Bober

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}