W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawdź, jak się zarejestrować

  1. Po wejściu na stronę https://www.gov.pl/igf2021 kliknij przycisk "Bezpłatna rejestracja", który przenosi na stronę rejestracji. Na stronie rejestracji wybierz opcję "Register", a następnie wypełnij formularz i utwórz konto. Po utworzeniu konta na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie rejestracji.
  2. Po wejściu na link z e-maila otworzy się strona, na której należy ustalić hasło do konta.
  3. W kolejnym kroku przejdź do strony https://www.intgovforum.org/en/content/igf-2021-registration. Na stronie uzupełnij wymagane informacje i zarejestruj się. Na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą rejestrację.
  4. Po zakończeniu rejestracji automatycznie wyświetli się główna platforma wydarzenia. Na stronie znajdują się szczegółowe informacje nt. uczestnictwa online w wydarzeniu oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.
  5. W przypadku, gdy w procesie rejestracji wybrana została opcja uczestnictwa w wydarzeniu stacjonarnie, w Katowicach, to konieczne jest przejście do drugiego etapu rejestracji - na adres e-mail podany w trakcie rejestracji otrzymasz wiadomość z adresem strony do przeprowadzenia drugiego etapu. Na stronie należy wybrać opcję utworzenia konta w systemie akredytacji ONZ Indico. Po podaniu swojego adres e-mail otrzymasz wiadomość weryfikacyjną.
  6. Po kliknięciu w link z e-maila automatycznie uruchomi się strona, na której należy podać informacje konieczne do stworzenia konta.
  7. Po utworzeniu konta należy uzupełnić informacje w swoim profilu. 
  8. Po uzupełnieniu profilu wróć do strony https://indico.un.org/event/36215/ i wybierz opcję "Register now". Po przeniesieniu na kolejną stronę uzupełnij wszystkie informacje, załącz zdjęcie, i wybierz opcję na dole strony "Register".
  9. Po zarejestrowaniu się otrzymasz na podany podczas rejestracji adres e-mail wiadomość, że otrzymano Twoją prośbę o wydanie identyfikatora i że jest ona obecnie rozpatrywana. Następnie (maksymalnie w przeciągu tygodnia) otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem Twojej prośby oraz z unikalnym kodem QR, który należy okazać na urządzeniu mobilnym lub w formie drukowanej.

Wideo

{"register":{"columns":[]}}