W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą:
1.    Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, a następnie odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
•    e-mail na adres pspjaworzno@katowice.kwpsp.gov.pl ,
WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM,
•    listownie na adres:
Komenda Miejska PSP w Jaworznie, ul. Krakowska 7, 43-600 Jaworzno  (z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”  / termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu).
2.    Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej w Komendzie Miejskiej PSP w Jaworznie, ul. Krakowska 7, 43-600 Jaworzno. Komenda Miejska PSP w Jaworznie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
3.    Wysłać pismo  na adres: Komenda Miejska PSP w Jaworznie, ul. Krakowska 7, 43-600 Jaworzno
4.    Zadzwonić przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: +48 47 851 08 10.
5.    Wysłać e-mail na adres: pspjaworzno@katowice.kwpsp.gov.pl.
6.    Napisać pismo elektronicznie za pomocą platformy ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KMPSPJaworzno 
 
Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-5 należy podać następujące informacje:
•    imię i nazwisko osoby uprawnionej,
•    adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
•    sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu,
•    przedmiot rozmowy

Informacja dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu i osób starszych

•    Wejścia główne do budynku Komendy Miejskiej PSP w  Jaworznie przy ul. Krakowskiej 7 w Jaworznie, znajduje się od strony ul Krakowskiej.
•    Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parkingu zewnętrznym obok wejścia głównego, (wjazd przez bramę od strony ul. Krakowskiej).
•    Budynek KM PSP w Jaworznie  przy ul. Krakowskiej nie jest dostosowany architektonicznie dla osób na wózkach inwalidzkich, a w budynku komendy nie ma windy.
•    W budynku komendy nie ma toalety przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, które poruszają się na wózku inwalidzkim.
•    Istnieje możliwość wejścia do budynku Komendy Miejskiej PSP w Jaworznie przy ul. Krakowskiej 7 z psem asystującym.
•    Osoby z niepełnosprawnością narządów ruchu i osoby starsze przyjmowane są w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Miejskiej PSP w Jaworznie przy ul. Krakowskiej 22, na parterze za wejściem głównym. Komenda Miejska PSP w Jaworznie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

Informacja dla osób niewidzących lub słabowidzących

Aby skutecznie załatwić sprawę w naszym urzędzie osoby niewidzące lub słabowidzące mogą złożyć dokumenty, za pośrednictwem osób trzecich, w kancelarii Komendy Miejskiej PSP w  Jaworznie przy ul. Krakowskiej 22, na parterze przy wejściu głównym lub przesłać dokumenty na adres e-mail pspjaworzno@katowice.kwpsp.gov.pl lub elektronicznie za pomocą platformy ePUAP- adres strony internetowej https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KMPSPJaworzno 
•    Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą umówić się na wizytę telefonicznie pod numerem tel.   +48 47 851 08 10 lub osobiście w budynku Komendy Miejskiej PSP w Jaworznie przy ul. Krakowskiej 22, na parterze za wejściem głównym.
•    Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą spotkać się osobiście w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Miejskiej PSP w Jaworznie, ul. Krakowska 7, 43-600 Jaworzno. Komenda Miejska PSP w Jaworznie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
KM PSP w Jaworznie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych.

Informacja dla użytkowników niepełnosprawnych

•    Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab.
•    Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
•    Nawigacja jest też przyjazna dla osób niewidomych dzięki unikalnym tytułom podstron i  porządkującej funkcji nagłówków.
•    W całym serwisie włączony jest tzw. fokus, czyli domyślne oznaczenie aktywnego linka czy pola formularza. Fokus przemieszcza się po wszystkich widocznych elementach aktywnych strony w logicznej kolejności – klawisz TAB. 
•    Linki – także te prowadzące do serwisów zewnętrznych – otwierają się w tym samym oknie. 
•    Kontrast tekstu do tła – dzięki temu materiały osadzone na stronie są czytelne także dla osób słabiej widzących.
•    Staramy się pisać zrozumiałe teksty oraz formatować je w sposób zgodny z zasadami dostępności.
•    Zdjęcia i grafiki w serwisie mają alternatywne opisy, aby ich treść była dostępna dla osób niewidomych oraz osób które nie wyświetlają grafiki na przykład na urządzeniach mobilnych.
Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące nie korzystające z technologii asystujących:
•    zmiana wielkości czcionki
•    zmiana kontrastu
•    oprawa graficzna serwisu oparta jest na stylach
Ułatwienia dostępu – Pomoc
Zmiana rozmiaru strony:
Graficzne przeglądarki internetowe umożliwiają powiększenie lub pomniejszenie widoku wyświetlanej strony.
Aby powiększyć tekst należy wybrać odpowiednią kombinację klawiszy:
Firefox, Chrome, Internet Explorer:
[CTRL] oraz [+] aby powiększyć widok
[CTRL] oraz [-] aby pomniejszyć widok
Opera:
[SHIFT] oraz [+] aby powiększyć widok
[-] aby pomniejszyć widok
W celu wybrania wersji kontrastowej strony komendy, należy wybrać kombinacje klawiszy:
„lewy Alt + lewy Shift + Print Screen”

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.
 

Materiały

Wniosek o zapewnienie usługi tłumacza języka migowego
Wniosek​_o​_zapewnienie​_usługi​_tłumacza​_języka​_migowego.docx 0.04MB
Tekst łatwy do czytania
Tekst​​_łatwy​​_do​​_czytania.docx 2.73MB
Tekst odczytywalny maszynowo
Tekst​_odczytywalny​_maszynowo.pdf 0.21MB
Tekst odczytywalny maszynowo
Tekst​_odczytywalny​_maszynowo.doc 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.01.2022 21:37 mł.ogn. Maciej Pęcak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł.asp. Pęcak Maciej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 7.0 09.09.2024 23:52 mł. asp. Maciej Pęcak
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 6.0 04.04.2024 09:13 mł. asp. Maciej Pęcak
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 5.0 04.04.2024 09:04 mł. asp. Maciej Pęcak
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 4.0 01.04.2023 19:27 mł.asp. Maciej Pęcak
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 3.0 01.04.2022 16:15 mł.ogn. Maciej Pęcak
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 2.0 28.01.2022 15:53 mł.ogn. Maciej Pęcak
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 14.01.2022 21:37 mł.ogn. Maciej Pęcak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}