Skargi i wnioski
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 14. 30 – 15. 30 .
W pozostałe dni tygodnia interesantów w sprawie skarg i wniosków przyjmuje Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Kadrowego i BHP, w godz. 7. 30 – 15. 30 .
Skargi i wnioski można składać osobiście, jak również listownie, przesyłając je na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, 38-400 Krosno ul. Niepodległości 6 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kmkrosno@podkarpacie.straz.pl
Tryb rozpatrywania
Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.
UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).
- Pierwsza publikacja:
- 25.11.2020 20:10 bryg. Piotr Szubra
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Szubra
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 1.0 | 25.11.2020 20:10 bryg. Piotr Szubra |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP