Złóż wniosek o wydanie informacji ze zdarzenia
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie gromadzi informacje o zdarzeniach zaistniałych na terenie miasta Krosna i powiatu krośnieńskiego, podczas których interwencję podejmowały miejscowe jednostki ochrony przeciwpożarowej na podstawie zgłoszenia alarmowego przyjętego przez służbę dyspozytorską stanowiska kierowania Komendanta Miejskiego PSP w Krośnie.
W celu uzyskania informacji z takiego zdarzenia należy:
- zgłosić się do Wydziału Operacyjnego tut. Komendy,
- okazać się dowodem tożsamości oraz dokumentem potwierdzającym własność uszkodzonego mienia,
- złożyć pismo (wniosek) o wydanie "Informacji ze zdarzenia", którego treść określono w zamieszczonym poniżej załączniku.
Informacja zostanie wydana bez zbędnej zwłoki.
W przypadku zdarzeń sprzed 1999 roku, wydanie informacji zostanie zrealizowane do 30 dni, licząc od daty złożenia pisma w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie.
Informacje ze zdarzeń wydawane są wyłącznie stronom bezpośrednio związanym z danym zdarzeniem (np. osoba poszkodowana, właściciel) jak również organom Policji i ubezpieczycielom.
Materiały
Wniosek o wydanie informacji ze zdarzeniaWniosek_o_wydanie_informacji_ze_zdarzenia.doc 0.04MB