W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062) w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy
    w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej
w Legnicy pełni st. str. Joanna Iwanowska – młodszy technik w Sekcji Kadrowo-Organizacyjnej,
tel. 76 752-21-12, e-mail: joanna.iwanowska@strazlegnica.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.03.2021 10:56 Wojciech Baran
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KM PSP Legnica
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds dostępności 2.0 29.03.2024 11:41 Wojciech Baran
Koordynator ds dostępności 1.0 08.03.2021 10:56 Wojciech Baran

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}