W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja ds. Organizacyjno - Kadrowych

Kierownik sekcji: st. str. Joanna Grycz - Młodszy Technik

tel.: +48 47 771 82 05

mail: joanna.grycz@psp.wlkp.pl

 

 

mgr Natalia Wels - starszy inspektor

tel.: +48 47 771 82 00

fax: +48 65 322 42 24

mail: natalia.wels@psp.wlkp.pl

 

Do zadań Wydziału Organizacyjno - Kadrowego należy:

  • Analizowanie struktury organizacyjnej komendy miejskiej pod względem skuteczności funkcjonowania,
  • Koordynacja współpracy z organami administracji samorządowej oraz ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP,
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz nadzór nad trybem załatwiania skarg i wniosków,
  • Prowadzenie ewidencji przepisów prawnych, aktów wykonawczych dotyczących działalności jednostek organizacyjnych PSP,
  • Prowadzenie rejestru aktów prawnych komendanta miejskiego o charakterze normatywnym,
  • Zapewnienie obsługi sekretariatu,
  • Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,
  • Ewidencjonowanie stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania,
  • Prowadzenie spraw z zakresu archiwizacji oraz składnicy akt dla komendy miejskiej,
  • Przygotowanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie miejskiej oraz analizowanie zakresów czynności pod względem ujęcia w nich wszystkich zadań realizowanych przez komendanta miejskiego,
  • Opracowanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie miejskiej,
  • Prowadzenie spraw z zakresu planowania pracy,
  • Prowadzenie dokumentacji osobowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,
  • Organizowanie pracy kierownictwa komendy miejskiej (narady, odprawy, spotkania),
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,
  • Realizowanie polityki kadrowo - płacowej komendanta miejskiego,
  • Prowadzenie spraw dotyczących dyscypliny służby i pracy w komendzie miejskiej,
  • Realizowanie polityki w zakresie awansowania i mianowania.
{"register":{"columns":[]}}