Komunikat
02.12.2021
Informujemy, że od 1 grudnia 2021 r. ograniczona zostaje bezpośrednia obsługa petentów w Komendzie Miejskiej PSP w Olsztynie.
Ze względu na stan epidemii przyjmowanie petentów odbywać się będzie wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim telefonicznym (numer tel. 89 522 92 00) lub za pośrednictwem e-PUAP ustaleniu terminu wizyty, o wyznaczonej godzinie przyjęcia.
Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
Obsługa petenta będzie odbywać się z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz zapewnieniem bezpieczeństwa pracowników i petentów. Przy wejściu do komendy dokonywany będzie pomiar temperatury ciała. Niezbędne jest również zachowanie 1,5 metrowych odstępów między osobami oraz zakrywanie ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego. Dostępne są również środki do dezynfekcji rąk.
Obsługa petentów możliwa jest ponadto drogą elektroniczną, telefonicznie oraz za pośrednictwem e-PUAP.