Podpisanie umowy na realizację inwestycji pn. „Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 3 w Olsztynie – Etap I
07.09.2022
W dniu 7 września 2022 roku w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie nastąpiło uroczyste podpisanie umowy na realizację przedsięwzięcia Budowy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 3 w Olsztynie przy ul. Witosa.
Inwestycja budowlana ustanowiona w ramach „Programu modernizacji Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Ochrony Państwa w latach 2022-2025” dla województwa warmińsko-mazurskiego.
Umowę ze strony Zamawiającego, podpisał Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie - bryg. Jarosław Gryciuk z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą: Warmińskim Przedsiębiorstwem Budowlanym „ROMBUD” Sp. z o.o. z siedzibą ul. Lubelska 37C, 10-408 Olsztyn.
Inwestycja obejmuje wykonanie I etapu budowy jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 3 w Olsztynie wraz z przyłączami oraz częścią infrastruktury zewnętrznej tj:
- wykonanie przyłącza wodociągowo-kanalizacyjnego,
- wykonanie instalacji zewnętrznych sanitarnych – doziemnych instalacji wod-kan oraz instalacji kanalizacji deszczowej,
- wykonanie zewnętrznego przyłącza cieplnego,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej instalacji elektrycznych,
- wykonania stanu „0” konstrukcji budynku wg. projektu technicznego oraz projektu architektoniczno-budowlanego,
- wykonanie zjazdu z drogi gminnej – ul. Witosa na teren działki w związku z budową,
- wykonanie ogrodzenia.
Wykonawca za realizację I etapu inwestycji otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 3 339 000,48 złotych brutto. Termin realizacji prac określony został do 30 listopada 2023 r.
Inwestycja przyniesie wymierne korzyści w sferze bezpieczeństwa mieszkańców Olsztyna, związane ze znacznym skróceniem czasu dojazdu do zdarzeń, a tym samym ograniczenie skutków pożarów oraz innych zagrożeń stwarzającego niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia.