Koordynator ds. dostępności
Komendant Miejski PSP, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Miejskiej PSP:
Pan mł. kpt. Dawid Łągwa do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
- monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KM PSP w Piotrkowie Tryb – mł. kpt. Dawid Łągwa
e-mail: d.lagwa@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 47 841 69 11 lub 44 647 39 19 wew. 137
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.03.2021 21:41 Mateusz Cisowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Cisowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 4.0 | 07.03.2023 12:13 Mateusz Cisowski |
Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 10.09.2021 15:58 Mateusz Cisowski |
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 06.07.2021 09:01 Mateusz Cisowski |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 16.03.2021 21:41 Mateusz Cisowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP