Skargi i wnioski
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!
W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.
W sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie pokój nr 212 tel. 0914348404 można uzyskać informacje lub dokumenty między innymi w zakresie:
1. zgłoszenia odbioru przeciwpożarowego obiektów
2. zgłoszenia organizacji imprez masowych
3. zgłoszenia obiektów do zbiorowego wypoczynku dzieci i młodzieży
4. prowadzenia czynności kontrolno-rozpoznawczych na wniosek stron
5. wydawania opinii o stanie bezpieczeństwa pożarowego użytkowanych budynków, obiektów, lokali
6. rozpatrywania skarg na zaniedbania przeciwpożarowe,
7. uzyskania zaświadczenia o zaistniałym pożarze lub miejscowym zagrożeniu,
8. możliwości zatrudnienia w Komendzie Miejskiej PSP i podjęcia nauki w Szkołach Pożarniczych,
9. uzyskania zaświadczenia o zatrudnieniu w Komendzie Miejskiej PSP w Szczecinie
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
- bryg. Jacek Cyburt
przyjmuje interesantów we wszystkich sprawach ochrony przeciwpożarowej powiatu - codziennie oraz w sprawach skarg i wniosków - we wtorki od godziny 15.30-17.00 po wcześniejszym umówieniu się w sekretariacie.
W zależności od charakteru sprawy interesant może być skierowany bezpośrednio do komórki organizacyjnej Komendy Miejskiej PSP właściwej ze względu na zakres realizowanych zadań.
Sprawy kierowane na piśmie lub elektronicznie mogą być dostarczane do komendy poprzez:
- osobiste doręczenie w siedzibie komendy do sekretariatu - pokój nr 212 ul. Grodzka 1/5, 70 - 560 Szczecin,
- listownie na adres podany w powyższym punkcie,
- faksem na nr ( 0 91 ) 4348404,
- pocztą elektroniczną na adres: biuro@straz.szczecin.pl
Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie:
- ustnie do protokołu ( przez zgłoszenie osobiste sprawy w sekretariacie komendy, gdzie pracownik sekretariatu sporządza "Protokół przyjęcia skargi /wniosku/" kierowanego do Komendanta Miejskiego PSP
- pisemnie
- Pierwsza publikacja:
- 15.12.2020 15:15 Maciej Hełminiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mhełminiak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 4.0 | 02.02.2024 21:30 Maciej Hełminiak |
Skargi i wnioski | 3.0 | 01.02.2022 16:53 Maciej Hełminiak |
Skargi i wnioski | 2.0 | 20.05.2021 10:56 Maciej Hełminiak |
Skargi i wnioski | 1.0 | 15.12.2020 15:15 Maciej Hełminiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP