W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków

 

W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu lub Jego Zastępca w każdy poniedziałek w godzinach 10.00-12.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Miejskiego PSP w Toruniu 47 75 12 610.

 

Skargi/wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, ul. Legionów 70/76, 87-100 Toruń

- osobiście w Sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, codziennie w godz. 7.30 – 15.30

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@straz.torun.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”

- faxem na nr (56) 6119212

- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Naczelnikiem Wydziału Organizacyjno – Kadrowego pod nr. 47 7512620.

 

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

{"register":{"columns":[]}}