Skargi i wnioski
Przyjmowanie skarg i wniosków
W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu lub Jego Zastępca w każdy poniedziałek w godzinach 10.00-12.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Miejskiego PSP w Toruniu 47 75 12 610.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, ul. Legionów 70/76, 87-100 Toruń
- osobiście w Sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, codziennie w godz. 7.30 – 15.30
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@straz.torun.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
- faxem na nr (56) 6119212
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Naczelnikiem Wydziału Organizacyjno – Kadrowego pod nr. 47 7512620.
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.