W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór - Księgowy Do spraw: płac sekcja finansów

02.08.2024

Nabór do korpusu służby cywilnej w KM PSP Tychy na stanowisko: Księgowy/Księgowa

Nabór

Osoba na tym stanowisku: Nalicza i sporządza listy płac, karty wynagrodzeń dla strażaków i pracowników cywilnych. Wykonuje przelewy bankowe środków na wynagrodzenia na indywidualne konta bankowe strażaków i pracowników cywilnych. Rozlicza składki i przygotowuje deklaracje rozliczeniowe do ZUS. Nalicza i odprowadza podatek dochodowy od osób fizycznych dla strażaków i pracowników cywilnych. Sprawdza dokumenty pod względem formalno – rachunkowym. Planuje i kontroluje wydatki osobowe i pochodne od wynagrodzeń.

 

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) - Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności: rachunkowość, finanse lub kadry i płace. Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów 2 bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r." Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej (rozdział 9 i przepisów wykonawczych), kodeks pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ( w szczególności załącznik nr 8) oraz innych aktów prawnych normujących zasady naliczania świadczeń przysługujących pracownikom zatrudnionych w urzędach administracji państwowej, ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, ustawy o kształtowaniu wynagrodzeń w państwowej sferze budżetowej Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów komputerowych pakietu Office: Word, Excel Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań Znajomość przepisów wykonawczych do rozdziału 7-8 ustawy o PSP, przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego Umiejętność obsługi programu Płatnik i programów kadrowo - płacowych Terminowość, rzetelność, własna inicjatywa, samokształcenie, doskonalenie zawodowe

Co oferujemy

- Indywidualny rozkład czasu pracy

- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

- Stołówka pracownicza

- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych

- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy

- Miejsce do odświeżenia się

- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne

- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

- Miejsce parkingowe na terenie urzędu

- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

 

Dostępność - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. 

Warunki pracy - Praca o charakterze administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, Praca od poniedziałku do piątku wg ustalonego harmonogarmu, Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku, W budynku występują bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób z niepełnosprawnoscią ruchową, drzwi wejsciowe do pomieszczeń biurowych o szerokosci 80 cm, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich). Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- Przyjmowanie ofert kandydatów.

- Ocena spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu.

- Test wiedzy.

- Rozmowa kwalifikacyjna.

- Przygotowanie informacji o wyniku naboru.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-09-01

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) CV i list motywacyjny, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.” Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 19 sierpnia 2024 W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141024" na adres: Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ”: • w sekretariacie Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Tychach, al. Niepodległości 230 w godz. od 8.00 do godz. 15.00 od poniedziałku do piątku lub • przesłać na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej al. Niepodległości 230, 43-100 Tychy Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 32 227 38 71 lub mailowego na adres: sekretariat@tychy.kmpsp.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 19.08.2024 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski PSP w Tychach, tel. 32 227 38 71 Kontakt do inspektora ochrony danych: Witold Stanek, tel. 32 227 38 71 Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska PSP w Tychach Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 5 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Materiały

Informacja o naborze na stanowisko: Księgowa/Księgowy
KSięgowa​_KM​_PSP.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.08.2024 10:00 Kurek Grzegorz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Kurek Grzegorz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór - Księgowy Do spraw: płac sekcja finansów 2.0 02.08.2024 10:01 Kurek Grzegorz
Nabór - Księgowy Do spraw: płac sekcja finansów 1.0 02.08.2024 10:00 Kurek Grzegorz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}