Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
- Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”.
- Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
e-mail na adres: straz@psp.zabrze.pl
faksem na nr (32) 278-17-77
WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM - Z WYŁĄCZENIEM SYTUACJI NAGŁYCH.
listownie na adres:
Komenda Miejska PSP w Zabrzu,
41-800 Zabrze, ul. Pawła Stalmacha 22
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK - usługa tłumacza”
(termin spotkania - 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo na adres: Komenda Miejska PSP w Zabrzu, ul. Pawła Stalmacha 22, 41-800 Zabrze,
4. wysłać e-mail na adres: straz@psp.zabrze.pl,
5. wysłać pismo faksem na nr (32) 278-17-77,
6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: (32) 376-09-93,
7. zachęcamy również do załatwiania spraw drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP: SkrytkaESP.
Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-7 należy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby uprawnionej,
- adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
- sposób komunikowania się z osobą uprawnioną - wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
- przedmiot rozmowy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zabrzu,
- obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ dostępną pod adresem: klauzula informacyjna.
Materiały
Wniosek o informację dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebamiWniosek_o_informację_dla_osób_uprawnionych_ze_szczególnymi_potrzebami.docx 0.04MB Tekst łatwy do czytania (ETR)
Tekst_łatwy_do_czytania_(ETR).pdf 0.50MB Tekst odczytywalny maszynowo
Tekst_odczytywalny_maszynowo.pdf 0.11MB
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 28.09.2021 15:20 mł. kpt. Maciej Janicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. kpt. Maciej Janicki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami | 2.0 | 29.09.2021 12:13 mł. kpt. Maciej Janicki |
Informacja dla osób uprawnionych ze szczególnymi potrzebami | 1.0 | 28.09.2021 15:20 mł. kpt. Maciej Janicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP