W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 17 – Dyktando graficzne

Na zdjęciu widać dorosłą osobę, prawdopodobnie nauczycielkę, pomagającą dziecku piszącemu w zeszycie. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Dyktando graficzne – to hasło powinno być Wam już znane, jeśli śledzicie nasze zabawy od początku. Dzisiejsza zabawa jest mu poświęcona w całości. Jeśli lubicie popularną grę w statki, polubicie też nasze dyktando. I nie obawiajcie się – tutaj można się mylić! 😊

Potrzebujecie jedynie kredek i wydrukowanej bądź samodzielnie wykonanej kratownicy o wymiarach 15×15 jednakowych pól (tak, kartka w kratkę też wystarczy).

Czy ta aktywność przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie jej przesłać dalej – rodzinie czy przyjaciołom.

Ps. Jeśli nie macie kartki w kratkę, albo po prostu lubicie działać online, zajrzyjcie do generatora dyktand!

Materiały

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 17 – Dyktando graficzne
zabawa17.pdf 0.75MB
{"register":{"columns":[]}}