W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Scenariusz 4, kl. 4-6

Dwójka dzieci patrzy na biurka - dziewczyna i chłopiec. Na górze zdjęcia ekspozycja logociągów: Fundusze EUropejskie, MC, NASK, UE.

Rakieta - lekcja 4

Czego się nauczycie

Wyprawa kosmiczna nie może odbyć się bez rakiety. W czwartym module uczestnicy podejmą się skonstruowania własnego statku kosmicznego. Rakieta powstanie jako origami z papieru. Z perspektywy ćwiczeń programistycznych będzie to umiejętność realizowania instrukcji, jak również jej tworzenie. Zależnie od stopnia zaawansowania instrukcję można tworzyć dla innych dzieci, a nawet dla robota! A może warto podjąć się wyzwania budowy rakiety z klocków Lego? To zadanie nie będzie takie proste, ponieważ instrukcja będzie ukryta, a uczestnicy będą musieli odkodować sekwencję ruchów. Dopełnieniem tego modułu jest praca z tabletami w aplikacji ScratchJr. oraz praca nad wieżą hanoi.

Materiały

Scenariusz 4-6 - 4
4-lekcja.pdf 1.62MB
{"register":{"columns":[]}}