Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji realizuje zadania z zakresu spraw:
- organizacyjnych;
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacji należy w szczególności:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.12.2020 14:20 kpt. Paweł Bukrejewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Samodzielne stanowisko pracy ds. kadr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji | 1.0 | 09.12.2020 14:20 kpt. Paweł Bukrejewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP