W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową PSP w Bartoszycach oraz monitorowanie zapewnienia przez ten resort dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w KP PSP. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

Koordynator dostępności:
asp. Sylwia Koziatek-Koreńczuk
e-mail: kadry_bartoszyce@kwpsp.olsztyn.pl

telefon: 47 7329 100

 

Komenda Powiatowa PSP w Bartoszycach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach:

  • Data publikacji strony internetowej: 10.12.2020 r.
  • Data ostatniej dużej aktualizacji: 10.12.2020 r.
  • Deklaracja została poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 29.03.2023 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie,
  • brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i grafik,
  • nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR
  • mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

- pochodzą z różnych źródeł,

- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,

- opublikowane zostały na podstawie zasad przyjętych w innej instytucji,

- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

 

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

 

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

 

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu
w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest asp. Sylwia Koziatek-Koreńczuk, adres poczty elektronicznej kadry_bartoszyce@kwpsp.olsztyn.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 732 91 00 . 

 

 

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego. Skargę można przekazać listownie pocztą lub drogą elektroniczną:

  • Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach, ul. Bema 36, 11-200 Bartoszyce,
  • e-mail: kpbartoszyce@kwpsp.olsztyn.pl,
  • telefon: 47 7329 100.

 

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej straży Pożarnej w Bartoszycach
ul. Gen. Bema 36
11-200 Bartoszyce

 

Teren komendy znajduje się przy ul. Bema 36 w Bartoszycach. Wejście główne do budynku dla osób pieszych znajduje się w centralnej części budynku.

Brama wjazdowa dla pojazdów znajduję się po lewej stronie od wejścia głównego.

Przed wejściem na teren komendy należy przejść do drzwi głównych i zadzwonić domofonem w celu skontaktowania się z dyżurnym stanowiska kierowania komendanta powiatowego. Dyżurny poinformuje pracownika komendy, do którego przybył petent. Pracownik komendy przychodzi po gościa, po czym udają się na miejsce spotkania. Komenda Powiatowa PSP zobowiązuje się zapewnić pomoc przy przemieszczaniu osobom niepełnosprawnym. Pomocy, udzielą wyznaczeni pracownicy.  

Istnieje możliwość wjazdu na plac wewnętrzny komendy poprzez bramę dla pojazdów po wcześniejszym uzyskaniu zgody kontaktując się telefonicznie lub przy użyciu domofonu zamontowanego na bramie wjazdowej. W momencie wjazdu na plac wewnętrzny odwiedzający oczekuje na funkcjonariusza pełniącego dyżur podoficera w danym dniu lub osobę wyznaczoną do kontaktu z odwiedzającym, który poinformuje pracownika komendy, do którego przybył petent. Pracownik komendy przychodzi po gościa, po czym udają się na miejsce spotkania.

Budynek Komendy Powiatowej PSP w Bartoszycach posiada trzy kondygnacje, nie posiada dźwigu osobowego. W budynku nie ma toalet przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome
i słabowidzące.

 

Materiały

Deklaracja dostępności
Deklaracja​_dostępności​_aktualizacja​_29032023​_r.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.01.2021 10:50 st. kpt. Krystian Masalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Krystian Masalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 9.0 31.03.2023 15:23 st. kpt. Krystian Masalski
Deklaracja dostępności 8.0 31.03.2023 15:19 st. kpt. Krystian Masalski
Deklaracja dostępności 7.0 15.11.2022 08:33 st. kpt. Krystian Masalski
Deklaracja dostępności 6.0 02.06.2021 13:28 st. kpt. Krystian Masalski
Deklaracja dostępności 5.0 02.06.2021 13:19 st. kpt. Krystian Masalski
Deklaracja dostępności 4.0 02.06.2021 13:11 st. kpt. Krystian Masalski
Deklaracja dostępności 3.0 02.04.2021 09:33 st. kpt. Piotr Kowalski
Deklaracja dostępności 2.0 25.03.2021 14:01 st. kpt. Piotr Kowalski
Deklaracja dostępności 1.0 25.01.2021 10:50 st. kpt. Krystian Masalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}