W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Pracownik Komendy Powiatowej PSP przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu ( wtorki w godz. 14:00 – 16:00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowej tel. (44) 633-82-00

W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ PRZYJMOWANIEM ORAZ ROZPATRYWANIEM SKARG I WNIOSKÓW ZAJMUJE SIĘ SEKCJA DS. ORGANIZACYJNO-KADROWYCH, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00-15:00. TELEFON KONTAKTOWY (44) 633-82-00

Skargi/wnioski można składać:

– listownie na adres: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, ul. Wspólna 7, 97-400 Bełchatów
– osobiście w Sekretariacie KP PSP przy ul. Wspólnej 7 w godz. 8:00 – 15:00 

 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres belchatow@lodzkie.straz.gov.pl  z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (44) 633-82-10
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekretariatem KP PSP pod nr. tel. (44) 633-82-00

– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl

 

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}