Koordynator ds dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Bolesławcu pełni st. sekc. Krzysztof Kaczyński – st. technik - Wydział Operacyjny, tel. 75 644 33 14, e-mail: pr2@straz.boleslawiec.pl
Materiały
Tekst łatwy do czytania - Opis dostępności do budynku Komendy Powiatowej PSP w BolesławcuTekst_łatwy_do_czytania.docx 1.13MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 28.01.2021 12:39 Wojciech Rosiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. str. Krzysztof Kaczyński - mł. technik Wydział Operacyjny
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds dostępności | 5.0 | 29.03.2024 11:48 Sylwester Łasocha |
Koordynator ds dostępności | 4.0 | 11.06.2021 11:48 Wojciech Rosiak |
Koordynator ds dostępności | 3.0 | 06.04.2021 15:06 Wojciech Rosiak |
Koordynator ds dostępności | 2.0 | 28.01.2021 12:50 Wojciech Rosiak |
Koordynator ds dostępności | 1.0 | 28.01.2021 12:39 Wojciech Rosiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP