W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Bolesławcu pełni st. sekc. Krzysztof Kaczyński – st. technik - Wydział Operacyjny, tel. 75 644 33 14, e-mail: pr2@straz.boleslawiec.pl

Materiały

Tekst łatwy do czytania - Opis dostępności do budynku Komendy Powiatowej PSP w Bolesławcu
Tekst​_łatwy​_do​_czytania.docx 1.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.01.2021 12:39 Wojciech Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. str. Krzysztof Kaczyński - mł. technik Wydział Operacyjny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds dostępności 5.0 29.03.2024 11:48 Sylwester Łasocha
Koordynator ds dostępności 4.0 11.06.2021 11:48 Wojciech Rosiak
Koordynator ds dostępności 3.0 06.04.2021 15:06 Wojciech Rosiak
Koordynator ds dostępności 2.0 28.01.2021 12:50 Wojciech Rosiak
Koordynator ds dostępności 1.0 28.01.2021 12:39 Wojciech Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}