W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Polityka antykorupcyjna

Nasza organizacja nieustannie dąży do zapewnienia najwyższych standardów uczciwości, przejrzystości i integrowania się zasad etycznych we wszystkich dziedzinach działalności. Nasza polityka antykorupcyjna stanowi fundament naszych działań, które mają na celu eliminację wszelkich form korupcji, nadużyć i nieprawidłowości.

Zasady etyki zawodowej, których przestrzegają nasi funkcjonariusze, obejmują m.in.:

  1. Niezawisłość i obiektywność: Funkcjonariusze Państwowej Straży Pożarnej wykonują swoje obowiązki bezstronnie i bez wpływu zewnętrznego.
  2. Lojalność i uczciwość: Działają zgodnie z przepisami prawa, z poszanowaniem interesu publicznego oraz przestrzegając zasad moralnych.
  3. Odpowiedzialność i rzetelność: Ponoszą odpowiedzialność za swoje działania, dbając o rzetelność i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  4. Zachowanie poufności: Przestrzegają zasad zachowania poufności w przypadku informacji o charakterze poufnym.
  5. Zakaz przyjmowania korzyści: Funkcjonariusze są zobowiązani do unikania sytuacji, które mogą prowadzić do konfliktu interesów lub przyjmowania nieuzasadnionych korzyści.

Poprzez stosowanie się do tych zasad oraz ścisłe przestrzeganie polityki antykorupcyjnej, dążymy do budowy zaufania społecznego oraz zapewnienia bezpieczeństwa i zaufania wszystkim obywatelom.

Materiały

Zarządzenie Nr 7-2024-POK
Zarządzenie​_Nr​_7-2024-POK.pdf 0.50MB
{"register":{"columns":[]}}