W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie..

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-12

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Formularz kontaktowy nie ma etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób, które korzystają z czytnika ekranu.Możesz skontaktować się znami, pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są obolk formularza kontaktowego.

Treści nieobjęte przepisami

W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych.  Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie sprzed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z namii wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Nadmierne koszty

Wirtualny spacer nie jest dostępony cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostepności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-25
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-03-12

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolnądo badania dostępności cyfrowej strony internetowej v2.2 (docx, 0,12 MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego pozom dostępności cyfrowej

Wszystkie materiały wideo zawierające treści mówione są tłumaczone na język migowy.

Plany likwiadacji błędów dostępności cyfrowej

Planujemy cały czas poprawę i aktualizację strony. Podczas przebudowy zamierzamy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.

Skróty klawiszowe

Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejście do wyszukiwarki za pomocą skrótu "Alt+W".

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wojciecha Sobolaka - mejlowo w.sobolak@podkarpacie.straz.pl lub telefonicznie 639393629

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie ządanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. nr telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to jest możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas  za krótki poinformujemy Cie o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostepności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli na Twój wniosek o zapewnienie dostepności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaiśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa komendy 

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie
  • Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 36-200 Brzozów
  • E-mail: kpbrzozow@podkarpacie.straz.pl
  • Telefon: 134341141

Możesz także poinformować o tej sytuacji  Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w tej sprawie.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie ul. Mickiewicza 1, 36 - 200 Brzozów.
Wejście do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie znajduje się po lewej stronie budynku – patrząc na budynek (od strony wschodniej - frontowej).
Na placu manewrowym przed budynkiem jest wydzielone jedno oznakowane miejsce parkingowe dla osób o szczególnych potrzebach.
Plac przed wejściem głównym do budynku jest oświetlony, do wejścia głównego prowadzą schody nie przystosowane dla osób o szczególnych potrzebach.
Przed schodami wejścia głównego znajduje się oznakowany i opisany przycisk dla osób o szczególnych potrzebach. Użycie przycisku wzywa służbę dyżurną, która podejdzie i udzieli indywidualnej pomocy w wejściu do budynku. 
Służba dyżurna pomaga w dotarciu osoby ze szczególnymi potrzebami do pomieszczenia służbowego nr 17 (świetlica) na parterze budynku, gdzie będzie możliwa pomoc (funkcjonariusza) pracownika merytorycznego w danej sprawie. Po załatwieniu sprawy służba dyżurna pomaga w wyjściu na zewnątrz osobie ze szczególnymi potrzebami.
W budynku komendy nie ma wind.
W budynku komendy brak jest dostosowań architektonicznych takich jak: platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.
Przewiduje się wejście osób z psem przewodnikiem.
Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego korzystając ze strony internetowej tutejszej komendy poprzez kliknięcie na ikonę dwóch rąk - symbolizującą język migowy, znajdującą się w prawej stronie nagłówka.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2020 12:50 mł. bryg. Bogdan Biedka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjno-Kwatermistrzowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 18.0 27.05.2025 15:23 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 17.0 24.05.2025 14:59 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 16.0 31.03.2025 15:39 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 15.0 31.03.2025 10:53 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 14.0 28.03.2025 14:56 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 13.0 20.03.2025 12:13 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 12.0 13.03.2025 14:40 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 11.0 13.03.2025 14:37 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 10.0 27.02.2025 11:35 st. kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 9.0 14.05.2024 12:16 kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 8.0 27.02.2024 15:26 bryg. Bogdan Biedka
Deklaracja dostępności 7.0 27.02.2024 14:35 kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 6.0 27.02.2024 14:34 kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 5.0 27.02.2024 13:09 kpt. Wojciech Sobolak
Deklaracja dostępności 4.0 03.03.2023 11:38 mł. bryg. Bogdan Biedka
Deklaracja dostępności 3.0 02.03.2022 10:41 mł. bryg. Bogdan Biedka
Deklaracja dostępności 2.0 16.02.2021 11:28 mł. bryg. Bogdan Biedka
Deklaracja dostępności 1.0 25.11.2020 12:50 mł. bryg. Bogdan Biedka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP