Deklaracja dostępności
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie..
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-12
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Formularz kontaktowy nie ma etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób, które korzystają z czytnika ekranu.Możesz skontaktować się znami, pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są obolk formularza kontaktowego.
Treści nieobjęte przepisami
W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych. Wszystkie nowe filmy dodawane na naszej stronie mają już takie napisy. Do filmów sprzed 23 września 202 r. planujemy dodać napisy do końca 2025 r.
Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie sprzed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z namii wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Nadmierne koszty
Wirtualny spacer nie jest dostępony cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostepności cyfrowej. Oceniliśmy to na podstawie Analizy kosztów dostępności cyfrowej funkcji wirtualnego spaceru (PDF).
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-25
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-03-12
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolnądo badania dostępności cyfrowej strony internetowej v2.2 (docx, 0,12 MB).
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego pozom dostępności cyfrowej
Wszystkie materiały wideo zawierające treści mówione są tłumaczone na język migowy.
Plany likwiadacji błędów dostępności cyfrowej
Planujemy przed końcem 2025 przebudować stronę. Podczas przebudowyzamierzamy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.
Skróty klawiszowe
Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejście do wyszukiwarki za pomocą skrótu "Alt+W".
Informacje zwrotne i kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wojciecha Sobolaka - mejlowo w.sobolak@podkarpacie.straz.pl lub telefonicznie 639393629
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie ządanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. nr telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to jest możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas za krótki poinformujemy Cie o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostepności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli na Twój wniosek o zapewnienie dostepności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaiśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa komendy
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie
- Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 36-200 Brzozów
- E-mail: kpbrzozow@podkarpacie.straz.pl
- Telefon: 134341141
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w tej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Wejście do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzozowie znajduje się po lewej stronie budynku – patrząc na budynek (od strony wschodniej - frontowej).
Na placu manewrowym przed budynkiem jest wydzielone jedno oznakowane miejsce parkingowe dla osób o szczególnych potrzebach.
Plac przed wejściem głównym do budynku jest oświetlony, do wejścia głównego prowadzą schody nie przystosowane dla osób o szczególnych potrzebach.
Przed schodami wejścia głównego znajduje się oznakowany i opisany przycisk dla osób o szczególnych potrzebach. Użycie przycisku wzywa służbę dyżurną, która podejdzie i udzieli indywidualnej pomocy w wejściu do budynku.
Służba dyżurna pomaga w dotarciu osoby ze szczególnymi potrzebami do pomieszczenia służbowego nr 17 (świetlica) na parterze budynku, gdzie będzie możliwa pomoc (funkcjonariusza) pracownika merytorycznego w danej sprawie. Po załatwieniu sprawy służba dyżurna pomaga w wyjściu na zewnątrz osobie ze szczególnymi potrzebami.
W budynku komendy nie ma wind.
W budynku komendy brak jest dostosowań architektonicznych takich jak: platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne.
Przewiduje się wejście osób z psem przewodnikiem.
Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego korzystając ze strony internetowej tutejszej komendy poprzez kliknięcie na ikonę dwóch rąk - symbolizującą język migowy, znajdującą się w prawej stronie nagłówka.
- Pierwsza publikacja:
- 25.11.2020 12:50 mł. bryg. Bogdan Biedka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjno-Kwatermistrzowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 16.0 | 31.03.2025 15:39 st. kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 15.0 | 31.03.2025 10:53 st. kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 14.0 | 28.03.2025 14:56 st. kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 13.0 | 20.03.2025 12:13 st. kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 12.0 | 13.03.2025 14:40 st. kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 11.0 | 13.03.2025 14:37 st. kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 10.0 | 27.02.2025 11:35 st. kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 9.0 | 14.05.2024 12:16 kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 27.02.2024 15:26 bryg. Bogdan Biedka |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 27.02.2024 14:35 kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 27.02.2024 14:34 kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 27.02.2024 13:09 kpt. Wojciech Sobolak |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 03.03.2023 11:38 mł. bryg. Bogdan Biedka |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 02.03.2022 10:41 mł. bryg. Bogdan Biedka |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 16.02.2021 11:28 mł. bryg. Bogdan Biedka |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 25.11.2020 12:50 mł. bryg. Bogdan Biedka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP