Klauzula informacyjna (RODO)
Klauzula informacyjna wynikająca z art.13 i art. 14 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art.14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:
- Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie (ul. Bolesława Chrobrego 6, 73-200 Choszczno, tel. 95 768 98 03, 95 768 98 18, email: sekretariat@choszczno.straz.gov.pl).
- W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: Zbigniew Adamczyk pełniący służbę w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie (ul. Firlika 9/14, 71-637 Szczecin, tel. 91 48 08 801, fax. 91 48 08 802 email: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, d i e RODO – w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz prowadzonych działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.
- Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych, właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek ochrony przeciwpożarowej.
- Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy przepisów odrębnych ustaw.
- Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, email: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Materiały
Zakres odpowiedzialności oraz podział zadań współadministratorówZakres-odpowiedzialności-oraz-podział-zadań-współadministratorów.pdf 0.24MB Odpowiedzialność i zadania innych niż PSP jednostek ochrony przeciwpożarowej
odpowiedzialnosc_jednostek_innych_niz_psp.pdf 0.22MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 19:00 str. Pisz Krzysztof
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. str. Krzysztof Pisz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Klauzula informacyjna (RODO) | 2.0 | 23.02.2023 19:45 st.str. Krzysztof Pisz |
Klauzula informacyjna (RODO) | 1.0 | 08.12.2020 19:00 str. Pisz Krzysztof |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP