Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności cyfrowej
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ciszynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu gov.pl/kppsp-cieszyn.
Data publikacji strony internetowej: 2020-11-17.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-11-17.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:
- pochodzą z różnych źródeł,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-26.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Michał Swoboda, dostepnosccyfrowa@kppsp.cieszyn.pl.
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 478517130. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie
ul. Chemików 16, 43-400 Cieszynie
- Pierwsza publikacja:
- 26.11.2020 10:38 mł. ogn. Michał Swoboda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Swoboda
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 5.0 | 26.03.2024 09:43 Michał Swoboda |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 11.05.2023 09:55 Michał Swoboda |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 11.05.2023 09:50 Michał Swoboda |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 05.04.2023 14:58 ogn. Michał Swoboda |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 26.11.2020 10:38 mł. ogn. Michał Swoboda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP