Wniosek o wydanie zaświadczenia z interwencji
Zasady wydawania zaświadczenia z interwencji jednostek Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie wydaje zaświadczenia dot. potwierdzenia pożarów oraz miejscowych zagrożeń występujących w rejestrach tut. Komendy
i powstałych z udziałem jednostek ochrony przeciwpożarowej z powiatu dzierżoniowskiego.
W celu otrzymania zaświadczenia należy dokonać wpłaty na poniższy numer rachunku Urzędu Miejskiego w Dzierżoniowie:
Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie numer rachunku: 34 9527 0007 0046 7773 2000 0002
W tytule przelewu należy wpisać „opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia ze zdarzenia”.
Za wydanie zaświadczenia pobierana jest opłata 17,00 zł.
Wypełniony wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej należy dostarczyć w jednej
z poniższych form:
- osobiście do sekretariatu KP PSP w Dzierżoniowie ul. Piłsudskiego 26, 58-200 Dzierżoniów,
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie
ul. Piłsudskiego 26, 58-200 Dzierżoniów, - drogą elektroniczną na adres mailowy kpdzierzoniow@kwpsp.wroc.pl
lub ePUAP: /PSPDzierzoniow/SkrytkaESP
Wzór wniosku dostępny jest w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Dzierżoniowie przy ul. Piłsudskiego 26 oraz na stronie internetowej Komendy.
Materiały
Wniosek o wydanie zaświadczenia z interwencjiWniosek_o_wydanie_zaświadczenia_z_interwencji.docx 0.02MB