Wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji
Potwierdzenia udziału w działaniach, w których brały udział jednostki ochrony przeciwpożarowej wydawane są na bieżąco w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Aby uzyskać zaświadczenie należy:
- Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji Państwowej Straży Pożarnej, który można znaleźć na stronie komendy https://www.gov.pl/web/kppsp-glogow/ lub w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie, przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 55
- Wypełniony wniosek można dostarczyć:
- osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 55
- za pośrednictwem poczty na adres: Komenda Powiatowa PSP w Głogowie ul. Gen. Władysława Sikorskiego 55, 67-200 Głogów
- za pośrednictwem skrzynki podawczej (wymagany podpis elektroniczny).
3. Zaświadczenie wydawane jest w jednym egzemplarzu w sposób wskazany przez wnioskodawcę na wniosku.
Zaświadczenie wydawane jest w terminie 7 dni od otrzymania wniosku zgodnie z art. 217 § 3 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. 2020 poz. 256 ze zm.)
Materiały
Wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencjiWniosek,_zaświadczenie_z_interwencji_RODO_Głogów.docx 0.02MB