W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne - Montaż i instalacja Systemu Fotowoltaicznego do obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie - Unieważnienie postępowania przetargowego

Komenda Powiatowa PSP w Głogowie informuje w załączniku o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na PT.2370.4.2023 przetargowe na Montaż i instalacja Systemu Fotowoltaicznego do obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie

Materiały

Unieważnienie przetargu
Unieważnienie​_przetargu​_-​_podpisane.pdf 0.30MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.11.2023 13:23 Tomasz Michalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
T. Michalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zamówienie publiczne - Montaż i instalacja Systemu Fotowoltaicznego do obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie - Unieważnienie postępowania przetargowego 1.0 22.11.2023 13:23 Tomasz Michalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}