Zawiadomienie Organu PSP dotyczące instalacji fotowoltaicznej
Obowiązek zawiadamiania organu Państwowej Straży Pożarnej
Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c oraz art. 56 ust. 1a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Inwestor zobowiązany jest zawiadomić właściwego dla miejsca lokalizacji inwestycji komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej większej niż 6,5 kW.
Złożenie zawiadomienia
Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych może być złożone:
- osobiście w sekretariacie komendy - ul. Wojska Polskiego 74, 19-200 Grajewo
- elektronicznie – na adres email: kppspgr@straz.bialystok.pl
- listownie na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie
ul. Wojska Polskiego 74, 19-200 Grajewo.
Wzór zawiadomienia dostępny poniżej.
Materiały
Zawiadomienie organu dotyczące instalacji fotowoltaicznejZawiadomienie_organu_dotyczące_instalacji_fotowoltaicznej.pdf 0.19MB Zawiadomienie organu dotyczące instalacji fotowoltaicznej
Zawiadomienie_organu_dotyczące_instalacji_fotowoltaicznej.docx 0.02MB