Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- pochodzą z różnych źródeł. Napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów,
- niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
- pochodzą z różnych źródeł.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. asp. Michał Konecki.
- E-mail: grodziskpsp@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 227555237
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
- Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim
05-825 Grodzisk Maz.
ul. Żydowska 7 - E-mail: grodziskpsp@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 227552775
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku Komendy Powiatowej PSP w Grodzisku Mazowieckim prowadzi wejście pozbawione przeszkód dla osób niepełnosprawnych. W korytarzu znajduje się stanowisko służby wewnętrznej, odpowiedzialnej za organizację wejścia do budynku osób postronnych.
Dla osób niepełnosprawnych ruchowo dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. Obsługa administracyjna osób niepełnoprawnych ruchowo odbywa się na parterze budynku.
W budynku nie ma toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim na lata 2021-2024Plan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami_w_Komendzie_Powiatowej_Państwowej_Straży_Pożarnej_w_Grodzisku_Mazowieckim_na_lata_2021-2024.pdf 0.03MB Raport wersja zgodna z formularzem
Raport_wersja_zgodna_z_formularzem.pdf 0.10MB Raport w formie dostępnej
Raport_w_formie_dostępnej.pdf 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 26.11.2020 22:48 ogn. Rafał Łyszkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- ogn. Rafał Łyszkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 7.0 | 05.04.2024 09:30 mł. asp. Rafał Łyszkowski |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 05.04.2023 07:46 st. ogn. Rafał Łyszkowski |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 04.04.2022 11:34 ogn. Rafał Łyszkowski |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 04.04.2022 11:29 ogn. Rafał Łyszkowski |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 04.04.2022 11:28 ogn. Rafał Łyszkowski |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 18.08.2021 12:41 ogn. Rafał Łyszkowski |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 26.11.2020 22:48 ogn. Rafał Łyszkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP