Wymiana bram garażowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Zapraszamy do zapoznania się ze SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA zwana dalej: „SWZ” w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o wartości zamówienia przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a nie przekraczającej kwoty 140 000 euro netto, co stanowi równowartość kwoty 623 504 zł netto.
Zamówienie prowadzone jest na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/straz
#AKTUALIZACJA 11.09.2023
Informacja o unieważnieniu postępowania Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na ,,Wymianę bram garażowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu Numer sprawy PT.2370.5.2023
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2, w związku z art. 255 pkt 3 ustawy
z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie
z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający informuje, że na czynność unieważnienia postępowania przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505-590).
#AKTUALZIACJA 12.09.2023
Ogłoszono nowe postępowanie: Postępowanie: Wymiana bram garażowych w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu - Platforma Zakupowa