W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy PSP w Gryfinie, realizując zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Gryfinie mł. asp. Artur Skwarzyński do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
 
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy, (Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności)
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym dostępności cyfrowej


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Gryfinie  – mł. asp.  Artur Skwarzyński
e-mail: a.skwarzynski@kppspgryfino.pl
tel. 91 4667 200

{"register":{"columns":[]}}