Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności KP PSP Iława
Komenda Powiatowa PSP w Iławie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. (Dz.U. 2023 poz. 82 ze zmianami) o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej KP PSP Iława.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-04-20
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-26
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-04-20
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń.
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Dostępność architektoniczna
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia i wjazdu na teren KP PSP Iława przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10.
Każda wizyta osoby niepełnosprawnej musi być poprzedzona wcześniejszą informacją telefoniczną lub mailową do sekretariatu KP PSP, w celu umówienia wizyty gościa i zejścia pracownika sekretariatu do petenta przed budynek.
Wejście główne do budynku KP PSP umożliwia utwardzony chodnik od strony ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10. Możliwy jest też wjazd dla osób niepełnosprawnych na teren KP PSP na utwardzony wewnętrzny parking.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku Komendy nie ma wind oraz dostosowań architektonicznych takich jak: platformy, pętle indukcyjne, informacje dźwiękowe, drzwi nie otwierają się automatycznie. W budynku nie ma toalet przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Karolina Maciejewska
- e-mail: organizacyjna@kppsp.ilawa.pl
- telefon: 47 732 94 57
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Iławie
- adres: Komendant Powiatowy PSP w Iławie, ul. Wyszyńskiego 10,14-200 Iława
- e-mail: kpilawa@kwpsp.olsztyn.pl
- telefon: 47 732 94 80
Za rozpatrywanie skarg i odwołań odpowiada: Komendant Powiatowy PSP w Iławie.
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławie zapewnia, na zasadach określonych w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, dostęp do świadczenia osobom uprawnionym usług tłumacza polskiego języka migowego (PJM), systemu języka migowego (SJM) i sposobów komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN).
Chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się należy zgłosić co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych, z wykorzystaniem jednej z form wskazanych poniżej:
- przesłanie/ złożenie pisemnego zgłoszenia na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławie
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 10
14-200 Iława;
- zgłoszenie poprzez platformę ePUAP ;
- przesłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres organizacyjna@kppsp.ilawa.pl lub poprzez fax 47 732 94 82
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Iławie, w przypadku braku możliwości realizacji świadczenia, zawiadomi wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.
Materiały
Raport o stanie zapewniania dostępności - 2023Raport_o_stanie_zapewniania_dostępności'_-_2023.pdf 0.35MB Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w KP PSP Iława
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami_w_KP_PSP_Iława.pdf 0.40MB Wniosek o zapewnienie dostępności KP PSP Iława pdf.
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności_KP_PSP_Iława.pdf 0.10MB Wniosek o zapewnienie dostępności KP PSP Iława doc.
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności_KP_PSP_Iława.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 23.06.2021 15:00 kpt. Wojciech Kożuchowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Karolina Maciejewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 9.0 | 05.05.2023 14:35 st. kpt. Krzysztof Rutkowski |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 31.01.2023 13:30 st. kpt. Krzysztof Rutkowski |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 01.12.2022 08:38 st. kpt. Krzysztof Rutkowski |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 24.11.2022 13:37 st. kpt. Krzysztof Rutkowski |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 28.07.2022 11:14 st. kpt. Krzysztof Rutkowski |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 28.07.2022 11:13 st. kpt. Krzysztof Rutkowski |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 16.03.2022 13:35 st. kpt. Krzysztof Rutkowski |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 12.09.2021 12:19 kpt. Wojciech Kożuchowski |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 23.06.2021 15:00 kpt. Wojciech Kożuchowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP