Deklaracja dostępności
22.03.2021
Deklaracja dostępności strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej
Data publikacji strony internetowej: 15.12.2017
Data ostatniej dużej aktualizacji: 15.12.2017
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń: mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
-
pochodzą z różnych źródeł;
-
opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
-
niektóre filmy oraz zdjęcia zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
-
niektóre rozwiązania systemowe nie są dostępne z uwagi na fakt, że strona została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Oświadczenie sporządzono dnia 13.10.2020. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-31.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Bogusław Skrzypczyk, adres poczty elektronicznej skrzypczykb35@gmail.com. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 694722355. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
-
Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej
-
Adres: ul. Kolejowa 142, 28-500 Kazimierza Wielka
-
E-mail: kazimierza@straz.kielce.pl
-
Telefon: 41-3521-119
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa PSP w Kazimierzy Wielkiej znajduje się przy ul. Kolejowej 142, 28-500 Kazimierza Wielka. Do budynku prowadzą dwa wejścia, jedno od ulicy Kolejowej drugie od strony placu wewnętrznego. Wejścia nie posiadają schodów. Drzwi do Komendy są skrzydłowe, otwierane ręcznie, bez automatyki.
Na parterze, po lewej stronie znajduje się punkt obsługi interesanta gdzie istnieje możliwość przeprowadzenia spotkania po zgłoszeniu takiej konieczności.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku w holu przy wejściu głównym do budynku.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku kontrastowym, powiększonym dla osób niewidomych lub słabo widzących.
Na placu Komendy, wzdłuż ulicy Kolejowej znajdują się miejsca parkingowe. Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.Plan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami.pdf 0.91MB Raport o stanie dostępności podmiotu publicznego GUS
Raport_o_stanie_dostępności_podmiotu_publicznego_GUS.pdf 2.76MB Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2022-2023
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami_2022-2023.pdf 0.76MB Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2025
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobon_ze_szczególnymi_potrzebami.pdf 0.72MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.03.2021 09:16 asp. Bogusław Skrzypczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Karolina Kieljan
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 7.0 | 29.03.2024 08:30 asp. Bogusław Skrzypczyk |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 12.01.2024 21:49 asp. Bogusław Skrzypczyk |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 31.03.2023 06:09 asp. Bogusław Skrzypczyk |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 23.03.2023 20:18 asp. Bogusław Skrzypczyk |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 30.03.2022 18:48 asp. Bogusław Skrzypczyk |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 30.03.2021 08:15 asp. Bogusław Skrzypczyk |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 22.03.2021 09:16 asp. Bogusław Skrzypczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP