Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Kłodzku pełni Elżbieta Łazikowska – starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno - Kadrowym KP PSP w Kłodzku.
Dane kontaktowe:
Adres do korespondencji: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku, ul.Traugutta 7, 57-300 Kłodzko
tel.: 74 865 72 06
email: e.lazikowska@straz.klodzko.pl
- Pierwsza publikacja:
- 01.06.2023 16:30 Elżbieta Łazikowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 30.04.2024 12:09 Elżbieta Łazikowska |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 01.06.2023 16:30 Elżbieta Łazikowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP