W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Samodzielne stanowisko ds. organizacji

Starszy specjalista

mgr Ilona Arcab

tel. 41 375 00 30

 

Specjalista

mgr Marta Kasińska

tel. 41 375 00 30

mail: m.kasinska@strazkonskie.pl

 

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. organizacji należy w szczególności:         

W zakresie spraw związanych z organizacją:

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendanta powiatowego;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji
    i wytycznych komendanta powiatowego;
  • prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
    w komendzie powiatowej;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami  i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy oraz propozycji zmian w strukturze organizacyjnej komendy powiatowej;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo – gaśniczych;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg
    i wniosków dla komendy powiatowej;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  • organizowanie na potrzeby rzecznika prasowego działalności informacyjno
    - promocyjnej komendy powiatowej;
  • nadzór nad stroną internetową komendy powiatowej, kontami pocztowymi i pocztą elektroniczną.

    W zakresie spraw związanych z archiwizacją:
     
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych
    z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.12.2020 10:41 st. kpt. Mariusz Czapelski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Mariusz Czapelski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne stanowisko ds. organizacji 2.0 24.11.2023 12:42 mł. bryg. Mariusz Czapelski
Samodzielne stanowisko ds. organizacji 1.0 04.12.2020 10:41 st. kpt. Mariusz Czapelski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}