W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tłumacz dla osób niesłyszących

piktogram dwie obrócone dłonie z połączonymi w kształt litery "O" placami: kciukiem i wskazującym. No prawej napis rozdzielony linią jak w ułamku. Na górze: "tłumacz", na dole: "dla osób niesłyszących"

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach, osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. Złożyć WNIOSEK o umówienie się na spotkanie i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się:
– PJM (polski język migowy),
– SJM (system językowo-migowy),
– SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).

2. Załatwić sprawę osobiście przy pomocy osoby przybranej (wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumiewania się z osobą uprawnioną i udzielania jej pomocy w załatwianiu spraw),

3. Wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach, ul. 3 Maja 19, 47-303 Krapkowice,

4. Wysłać wiadomość elektroniczną na adres Komendy Powiatowej PSP w Krapkowicach: sekretariat.krapkowice@psp.opole.pl

5. Przesłać pismo faksem na nr:  +48 47 861 67 12,

6. Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej pod numerem telefonu:  +48 47 861 6702,

7. Przesłać wniosek za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ePUAP.

Jak złożyć wniosek (stosownie do pkt. 1):

1. Należy pobrać i wypełnić wniosek (wzór wniosku do pobrania):

- Załącznik nr 1 (format pliku *.doc)

- Załącznik nr 2 (format pliku *.pdf)

2. Po wypełnieniu wyżej wymienionego wniosku należy przesłać go, wybierając jedną z poniższych metod:
– na adres poczty elektronicznej: sekretariat.krapkowice@psp.opole.pl ,
– faksem na numer: +48 47 861 67 12,
– listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach ul. 3 Maja 19, 47-303 Krapkowice z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”.

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 3-7 należy podać następujące informacje:

– imię i nazwisko osoby uprawnionej,
– adres korespondencyjny (zawierający takie dane jak ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu, nazwa miejscowości oraz kod pocztowy),
– sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu poczty elektronicznej (e-mail), numeru telefonu lub/i numeru faksu,
– przedmiot rozmowy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu,
– obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienia usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody – komunikowania się za pomocą: PJM (Polski Język Migowy), SJM (System Językowo-Migowy) lub SKOGN (Sposób Komunikowania się Osób Głuchoniewidomych).

Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2, art. 14 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną.

Materiały

Wniosek - tłumacz dla osób niesłyszących
WniosekTlumacz-1.doc 0.03MB
Wniosek - tłumacz dla osób niesłyszących
WniosekTlumacz-1.pdf 0.21MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.11.2021 14:21 Lucjan Lubaszka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Lucjan Lubaszka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Tłumacz dla osób niesłyszących 3.0 11.04.2022 13:48 Lucjan Lubaszka
Tłumacz dla osób niesłyszących 2.0 07.04.2022 13:47 Lucjan Lubaszka
Tłumacz dla osób niesłyszących 1.0 05.11.2021 14:21 Lucjan Lubaszka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}