Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lesku
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lesku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lesku.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak w niektórych grafikach opisów alternatywnych, które będą sukcesywnie dodawane.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Michał Czyrkiewicz.
- E-mail: m.czyrkiewicz@podkarpacie.straz.pl
- Telefon: 134696291
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lesku
- Adres: al. Jana Pawła II 2, 38-600 Lesko
- E-mail: kplesko@podkarpacie.straz.pl
- Telefon: 134696291
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lesku al. Jana Pawła II 2, 38-600 Lesko
Budynek Komendy usytułowany jest między al. Jana Pawła II, a drogą krajową nr 84, ul. Piłsudskiego. Do budynku prowadzi jedno wejście od strony al. Jana Pawła II. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy urzędu. Urząd posiada miejsca parkingowe dla petentów. Nie zostało wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 i 2 piętrze budynku. Toaleta nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przed schodami wejścia głównego znajduje się oznakowany i opisany przycisk urządzenia przez które można połączyć się ze służbą dyżurną w celu uzyskania pozwolenia na wejscie do budynku. W tutejszej komendzie brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. W tutajeszej komendzie nie ma pochylni dla osób niepełnosprawnych. W tutajeszej komendzie nie ma wind.
- Pierwsza publikacja:
- 29.11.2020 21:56 kpt. Michał Czyrkiewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjno - Kwatermistrzowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 2.0 | 11.12.2020 15:14 kpt. Michał Czyrkiewicz |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 29.11.2020 21:56 kpt. Michał Czyrkiewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP