W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Powiatowej PSP w Leżajsku

29.11.2024

Niniejsza procedura zostaje wprowadzona do stosowania w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku w celu stworzenia kompleksowej regulacji problematyki ujawniania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących tych zgłoszeń.

Materiały

Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Leżajsku
Procedura​_dokonywania​_zgłoszeń​_naruszeń​_prawa​_i​_podejmowania​_działań​_następczych​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Leżajsku.pdf 5.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2024 10:58 Piotr Rybak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjno-Kwatermistrzowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Powiatowej PSP w Leżajsku 1.0 29.11.2024 10:58 Piotr Rybak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}