W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymiana uszkodzonego poszycia dachowego na wieży budynku głównego Komendy Powiatowej PSP w Limanowej

07.10.2021

Osoba do kontaktu: mł. kpt. mgr inż. Paweł Janczak

tel. 47 8314743

e-mail: pt@kppsplimanowa.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.38MB
Informacja o wyborze oferty
Informacja​_o​_wyborze​_oferty.pdf 0.04MB
Projekt umowy
projekt​_umowy​_.pdf 0.59MB
Załącznik nr 1 formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy.doc 0.04MB

Zdjęcia (4)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2021 09:32 mł. bryg. Witold Chojnacki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
ml. bryg. Witold Chojnacki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana uszkodzonego poszycia dachowego na wieży budynku głównego Komendy Powiatowej PSP w Limanowej 2.0 15.10.2021 20:16 mł. bryg. Witold Chojnacki
Wymiana uszkodzonego poszycia dachowego na wieży budynku głównego Komendy Powiatowej PSP w Limanowej 1.0 07.10.2021 09:32 mł. bryg. Witold Chojnacki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}