Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 14:00 - 16:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta powiatowego PSP. Telefon kontaktowy 76 846 18 41.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Sekcja organizacyjno - kadrowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Telefon kontaktowy 76 846 18 41.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Lubinie, ul. Ścinawska 21, 59-300 Lubin,
- osobiście w sekretariacie KP PSP w Lubinie
ul. Ścinawska 21, 59-300 Lubin w godz. 7:30-15:30,
- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kplubin@kwpsp.wroc.pl,
- faxem na nr 76 846 18 41,
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Sekcją organizacyjno - kadrową. Telefon kontaktowy 76 846 18 41.
Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W roku 2022 do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie nie wpłynęły skargi i wnioski.