Skargi i Wnioski
PRZYJĘCIE INTERESANTÓW W SPRAWIE SKARG I WNIOSKÓW
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Międzyrzeczu lub w jego zastępstwie Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, petycji w każdy poniedziałek w godzinach od 13:30 do 15:00 w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzyrzeczu, ul. Rokitniańska 1 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. (95) 742 66 30.
W przypadku, gdy poniedziałek jest ustawowo dniem wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym, w godzinach jak wyżej.
Skargi lub wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
w Międzyrzeczu, ul. Rokitniańska 1, 66-300 Międzyrzecz,
- osobiście: sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w godz. 8:00-15:00
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: sekretariat@straz.miedzyrzecz.pl
- wpisując w tytule: Skarga lub Wniosek,
- faxem na nr (95) 742 66 31
Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Ważne!
Skargi lub wniosku nie można złożyć telefonicznie.