W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sygnaliści

Materiały

Zarządzenie nr 9/2024 Komendanta Powiatowego PSP w Mławie dot. wprowadzenia regulaminu zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Powiatowej PSP w Mławie.
Zarządzenie​_nr​_92024​_Komendanta​_Powiatowego​_PSP​_w​_Mławie​_dot​_wprowadzenia​_regulaminu​_zgłaszania​_naruszeń​_prawa​_i​_podejmowania​_działań​_następczych​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_PSP​_w​_Mławie.pdf 9.95MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2024 14:33 Mariusz Lubański
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KP PSP Mława
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sygnaliści 2.0 18.11.2024 14:34 Mariusz Lubański
Sygnaliści 1.0 18.11.2024 14:33 Mariusz Lubański

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}